שאלות ותשובות

למה דווקא מרכיבים טבעיים?

רכיבים טבעיים נוטים לגרום לפחות תגובות אלרגיות וגירויים בעור רגיש, לעומת רכיבים סינתטיים.

מהם היתרונות של דבש מאנוקה בטיפוח עור?

דבש מאנוקה הוא מרכיב פופולרי ויעיל מאוד בטיפוח העור בזכות תכונותיו האנטי-בקטריאליות, האנטי-דלקתיות והנוגדות חמצון. הנה כמה מהיתרונות הבולטים שלו:

לחות והזנה: דבש מאנוקה עשיר בלחות טבעית, מה שהופך אותו למרכיב מצוין להזנת עור יבש ופגום. הוא יוצר שכבה מגנה על העור, ומסייע בשמירה על רמות הלחות הטבעיות שלו.

מה מייחד את שיבולת שועל קולואידלי?

שיבולת שועל קולואידלית היא מרכיב טבעי בעל תכונות מרגיעות וסופחות, המשמש באופן נרחב בטיפוח העור,במיוחד עבור עור רגיש ומגורה.

למה מוסיפים אוראה?

אוראה היא חומר המופק באופן טבעי בגוף האדם וממלא תפקיד חשוב בשמירה על לחות העור. בשנים האחרונות,היא הפכה לפופולרית מאוד בתעשיית הקוסמטיקה בשל היתרונות הרבים שלה לטיפוח העור.

טיפים

  • שמרו על הרגליים שלכן! הרבה פעמים אנחנו שוכחות כמה הרגליים שלנו חשובות – הן אלו שנושאות את כל משקל גופנו לכל מקום! אז טיפוח נכון של הרגליים הוא קריטי.
  • הקפידו על שגרת טיפוח בסיסית: שטפו את הרגליים יומיום, יבשו אותן היטב (בעיקר בין האצבעות). לאחר מכן, בדקו אם יש פצעים, אדמומיות, חתכים קטנים או עור סדוק. גזרו את הציפורניים, לחחו את הרגליים, ובעזרת שגרה פשוטה כזאת, אפשר למנוע הרבה בעיות ולהשוויץ ברגליים יפות!
  • עקבים סדוקים זו תופעה נפוצה שנובעת מעור יבש בתחתית העקב, שמתבקע ומתפצל. זה אולי נראה כמו עניין אסתטי בלבד, אבל סדקים עמוקים בעור יכולים לגרום לגירוי, דימום ואפילו זיהום. איך למנוע עקבים סדוקים? משחת לחות לעקבים כל יום: פנקי את הרגליים שלך עם משחת לחות טובה (למשל, קרם עקבים עם דבש מאנוקה שלנו).
  • בדקי את כפות הרגליים: שימי לב לסימנים מוקדמים של סדקים וימנעי אותם מראש.
    נעליים נוחות ותומכות: בחרי נעליים שמחזיקות את כף הרגל בצורה טובה.
    תנועה זה שם המשחק: הימנעי מעמידה ממושכת.
  • שתי מים: שתיית מים חשובה לשמירה על לחות בכל הגוף, כולל כפות הרגליים.
  • טפלי בעצמך שמרי על הרגליים שלך בריאות וחסרי כאב !